Escola de Arte
e Superior de Deseño
Mestre Mateo

[Secretaría]

Guía acollemento profesorado 2018-2019

  1. Presentación do centro 
  2. Política de calidade
  3. Organigrama
  4. Participación da comunidade educativa:  Buzón de suxestións 
  5. Acceso á documentación do Sistema de Xestión da Calidade aquí. Acceso co nome de usuario/a e o contrasinal da súa conta de correo de edu.xunta.es. Códigos para memorias e programacións das materias, consulta aqui 
  6. Lexislación aplicable: Para os ciclos: consultar aquí. Para as Ensinanzas Superiores en Deseño, consultar aquí
  7. Calendario escolar. Calendario de acollemento.
  8. Horarios e calendario.
  9. Solicitude de información persoal/profesional do profesorado para incorporar na información pública na web. Entregar á xefatura de estudos o seguinte documento, descarga aquí
  10. Autorización uso imaxe persoal. Como nas actividades realizadas polo centro farase publicidade delas na web e redes sociais. Para dar autorización ao centro para poder publicar imaxes vosas facendo actividades con voso alumnado tendes que entregar firmado na secretaría o seguinte documento 
  11. Protocolo de control do persoal: cumprimento do horario docente. 

    O control de asistencia ao centro no horario laboral establecido de 23 horas semanais presenciais (horas lectivas,  titorías, coordinacións, etc) é de obrigado cumplimento, e faise por medio da lectura da huella dactilar no lector situado na sala de profesores. O profesorado do centro terá que facer a lectura da pegada dactilar no horario de entrada e de saída do centro. No caso dun mal funcionamento a xefatura de estudos será avisada mediante un correo electrónico de dita incidencia (xefatura@easd.es).

    De non funcionar o sistema debido a unha avería poñeranse unha folla de firma na que deberá firmarse á entrada e saída do centro, poniendo a hora da mesma a seu carón.

    O profesorado de nova incorporación terá que facer o proceso de rexistro da súa pegada dactilar para poder realizar o control de entrada/saída do centro coa xefatura de estudios.

  12. Normativa de permisos e licenzas, consulta aqui
  13. Secretaría virtual. Xefatura de Estudos xestiona a alta e os permisos
  14. Aula virtual. Coordinación TIC: A Profesora Esther Novo Calles leva a Coordinación TIC, e no seu departamento lévase a xestión do relativo ao uso desta plataforma de ensino/aprendizaje que está dispoñible para calquera docente do noso centro.
  15. Carné de Profesorado. Para solicitar o Carné de Profesor/a da EASD Mestre Mateo cómpre dirixirse ao despacho do Secretario da Escola sito no segundo andar acompañando foto tamaño carné 
  16. Información académica
    • Deseño de Moda. Consulta aquí
    • Deseño de Produto. Consulta aquí
    • CS Técnicas Escultóricas. Consulta aquí
    • CS Xoiaría. Consulta aquí
    • CS Fotografía. Consulta aquí
  17. Xustificante de acollemento de profesorado. Podes descargar aquí o documento e debes entregalo cuberto e asinado na Secretaría para incorporar ao teu expediente persoal. Prazo: 10 días naturais dende a incorporación
  18. Información sobre servizos
    • Licencias software para profesorado. Consultar en Coordinación TICS
    • Biblioteca. A coordinadora da biblioteca este curso será a Profesora de Xoiería María Gómez García. As normas de funcionamento e demais información pódese consultar aquí
    • Secretaría. Horario de atención ao público: de 10:00 a 13:00 horas, de luns a venres -excepto agosto pechado por vacacións
    • Fotocopiadoras. Na Conserxería situada no primeiro andar existe un servizo de fotocopiadora dispoñible para alumnado e profesorado do centro. O horario coincide co horario de apertura do centro.
    • Cafetería. O centro dispón de 2 microondas, unha fonte, máquina de café e máquina de bebidas e outra máquina con diversos produtos no primeiro andar, así como varias mesas e cadeiras situadas nesa zona e que poden ser empregadas polo alumnado.
    • Dirección, Vicedirección e Xefatura de Estudios. Os despachos do equipo directivo atópanse no 2º andar. Na porta pódense consultar os horarios de atención ao público de cada cargo.
    • Departamentos das distintas Ensinanzas.
      • Departamento de Escultura: 1º andar (enfrente a Conserxería)
      • Departamento de Deseño de Produto. 2º andar (pegado as escaleiras metálicas)
      • Departamento de Xoiaría: no taller de Xoiaría situado no 2º andar ao final do corredor dos aseos.
      • Departamento de Deseño de Moda. 3º andar (pegado as escaleiras metálicas)
      • Departamento de Fotografía. 3º andar (enfrente aula 30)
      • Departamento de Interiores. 4ºandar (pegado as escaleiras metálicas)
  19. Coordinacións
    • Departamento de Calidade e Promoción das Ensinanzas. Coordinadora: Profesora Beatriz Díaz Ocampo. Lugar: Dpto. de Deseño de Produto, no 2º andar (pegado as escaleiras metálicas)
    • Departamento de TIC. Coordinadora: Esther Novo Calles. Lugar:  Dpto. de Deseño de Produto, no 2º andar (pegado as escaleiras metálicas)
    • Departamento de Formación do profesorado. Coordinador: Jesús Villar Quintás. Lugar:  Dpto. de Deseño de Produto, no 2º andar (pegado as escaleiras metálicas)
    • Departamento de Relación con Empresas, Estudos ou Talleres. Coordinadora: Irene Gago Pesado. Lugar:  Dpto. de Deseño de Produto, no 2º andar (pegado as escaleiras metálicas)
  20. Normas en caso de evacuación.

           No caso de escoitar a Alarma Acústica de Emerxencia, as normas para a evacuación do centro son as seguintes:

  • Cada profesor/a evacúa unicamente a aula que lle é asignada na súa quenda de clase cara o Punto de Encontro (Praza de Irmán Gómez).
  • Para a evacuación da aula, o alumnado colocarase nunha fila, que será encabezada polo profesor/a e rematada polo delegado/a (de forma que quede controlado todo o grupo). O profesor/a conta o alumnado presente.
  • O profesor comproba que non queda ninguén dentro.
  • Antes de sair o profesor asegúrase de que se pechan xanelas, portas e corte de suministro eléctrico (se existe, senón corte do interruptor de iluminación)
  • O delegado/A marca que a aula foi evacuada e revisada
  • A evacuación dirixirase cara ás vías de evacuación máis seguras (as sinalizadas nos planos de evacuación)
  • Non se empregarán en ningún caso ascensores nin montacargas.
  • As prioridades de evacuación entre as aulas serán as seguintes:
    • En cada andar terá prioridade de saida a aula máis próxima á saida exterior
    • Entre andares teñen prioridade de evacuación os andares máis baixos con respecto aos máis altos.
Rúa Virxe da Cerca, 32 | 15703 Santiago de Compostela
T. +34 981 587 757 | F. +34 981 572 293
escola.arte.mestre.mateo@edu.xunta.es
XUNTA DE GALICIA - Conselleria de educación e ordenación universitaria